tisdag 21 april 2009

Utmaning eller jag en massa frågor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 8, rad 4 - vad står där?
Gryn eller Flingor.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En svart sladd som sitter i köksväggen.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Ballar av stål.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
ehhh, 06:45. Tittar efter. 06:37 är hon nu....nära!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV´n... Playhousedinsey.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag pratade i telefonen med Lisa.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag kollade in en gammal kompis blogg och hittade denna undersökning där och koppa den.

8. Vad har du på dig?
Blå sockar, svarta mysbyxor och en svart T-shirt!

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jo...Det var drömde var....eller nä.....vi hoppar det!

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss när jag tänkte på min dröm.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Skåpsluckor från IKEA, en hylla med kokböcker.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, en liten skalbagge kom just trippande på köksduken.....usch, försvinn din äckliga sak.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaningen (?) Jag tycker att den borde komma med en skön fotölj... Annars ok.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Australia.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett gäng med byggjobbare som kom hem och gjorde färdigt huset, sen blir det en ny bil, och en låååång spaweekend för min del....man får va ego nu va?

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är egentligen en hemlig agent som filtrerat mig i denna familj....haha...nää...eller???

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Skulle ta bort alla räntor och amorteringar på huset.

18. Tycker du om att dansa?
Ja, med rätt sällskap och musik.

19. George Bush? Vem är det?
En gammal gubbe som var president i USA och jag hoppas jag aldrig mer får höra talas om honom.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet du inte det? Amanda om det kom en flicka till oss.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, en kortare period, tycker om gammla hederliga Sverige!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?Välkommen, så du kommer äntligen nu. Du gjorde ett bra jobb där nere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar