onsdag 15 april 2009

Onsdag 15/4

Tiden går ju alltid lika fort med Millan, jag fattar inte!!!! Svich så hade nästan 3 timmar gått. Amanda var så söt och hon hade så mkt hår.....eller ja rättare sagt skitmkt hår, men det var ju så fint håret. Jag hade tydligen så mkt hår när jag föddes.
Sen hämta jag Alex och vi åkte till mormors grav. Stenen hade kommit upp. Vi hann bara dit så säger Alex att han är bajsnödig så det vara bara att sätta sig i bilen hem igen. Jag hann inte ens med att ta ett kort. När vi väl var hemma så var inte Alex bajsnödig längre......jag säger bara en sak....BARN!
Klockan 18:00 kom prästen och vi satt och planerade inför dopet på lördag. Det känns helt ok allt. Hon var trevlig oxå och det är ju viktigt kan jag tycka!!
Idag blir det till att baka bullar för hela slanten. Lukas brukar ju sova ett par timmar på fm så då går det ju att passa på. Måtte de bli perfekta och goda och att jag inte klantar mig. Det är jag expert på att göra när det kommer till bakaning. Den som lever får se.....om inte annat de som äter dom på dopet....moahhhaaaaahaaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar