tisdag 28 april 2009

fy fan att barn ska oroa en....

Kom just hem från att ha lämnat Alex på dagis. Fy fan så jobbigt det var. Jag ser min lilla lilla son framför mig hela tiden och kan inte sluta tänka på allt som skulle kunna hända. Jag vet att det är onödigt att tänka så, men jag kan inte sluta.
De ska till skogen idag och jag glömde bort det, så ingen matsäck till min lilla Alex. Tur så gjorde susanne på dagis ett par mackor och jag stack snabbt hem igen och hämtade termos med oboy till honom. 110 på 70 väg......ajajaj!!!
Jag berättade för fröken linda hur det ska göra om han håller på att få känning och jag hoppas de märker i tid. Mår piss nu ärligt talat.
Karin kommer nog en sväng idag. Längtar!!!!!

1 kommentar:

  1. de kommer gå bra men förstår att du är orolig, skulle ja me vara men dom klarar det om något skulle hända.

    SvaraRadera