torsdag 16 april 2009

Av, Bruten

Ja...nyckebenet är av, brutet. Kan nån ha mer otur eller?? Det är det sista han behöver. Dock är han vid gott mod ändå. När jag frågade imorse hur han mår svarade han "jag mår bra, men det gör ont i nyckelbenet"
Det bästa är nog att inte nu springa efter honom som än mamma som säger "akta dörrkarmen, akta, snubbla inte,akta....näää,det gör mamma så du inte gör dej illa mer" Utan att man mer låter han göra allt som vanligt för han lär komma på hur och vad han kan göra. Det är ju typiskt att det är högerarmen.
Han har ju armen i en mitella och den behöver han inte ha om han inte vill för den påverkar inte läkningsprocessen. Sen är det inget återbesök utan vi märker när han är bra igen. Stackars lilla lilla Alex. Han är min lilla hjälte ändå i allt detta och jag är såå stolt över honom att han var så duktig hos doktorn igår.

3 kommentarer:

  1. men lilla gubben då och nu till dopet och allt, hoppas de läker fort mend e kan ju ta ett tag om ja fattat de rätt:(

    SvaraRadera
  2. Hoppas att Alex mår bra...alltså att han inte har ont hela tiden. Tänker på honom! Imorrn är det en stor dag och jag börjar redan bli lite nervös...hur ska det gå? Hihi ska bli kul!
    Hörs o ses snart!
    Pussen o kramen/Elin

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla alex!! Hoppas att han inte har int hela tiden och att det går rätt bra ändå.. massa massa kramar!!
    carro

    SvaraRadera