måndag 6 april 2009

Stod i köket imorse och lyssna på rixfm när de ringde upp Gert Fylking. Han beräätade att de var strax utanför Åby. Jag fick lite bråttom och gjorde oss i ordning och slängde in barnen i bilen....ja, inte slängde in dom. Satt in dom och hörde en iväg mot det håll jag trodde de gick. Mycket riktigt så kom de och gick på en cykelväg inte långt från oss. Jag stannade till på cykelvägen och tog ut Alex från bilen, fram med kameran och tog ett kort på när de går mot oss.
Alex gick fram till dom ich gav Robert 100 kr och de skakade hand med varandra. Jag skaka hand oxå med Robban. Vad stor han är!!!!
Sen frågade jag om jag kunde ta ett kort på han och Alex och det gick så bra så!!!

3 kommentarer:

  1. haha fasen av coolt, va samlade de in pengar till?

    SvaraRadera
  2. Cooolt me en stor Robban och sötingen Alex!!
    Va kul att ni fick träffa honom!
    Puss på dig!/Elin

    SvaraRadera