tisdag 21 april 2009

Interjuv med mig själv!

 
Posted by Picasa



Jaha, välkommen då!
Tack. Det är kul att vara här!



Sitter du bekvämt?
Nja, ska jag vara helt ärlig sitter jag faktiskt inte särskilt bra alls i den här soffan.



Ok. Jag beklagar!
Äsch, det gör inget. Det är ju mitt eget fel att den står här.



Vill du ha något att dricka?
Hm... Ja, jag tror jag går och tar mig en kopp kaffe innan jag fortsätter.



Så, är allt bra med dig?
Jo tack, det har varit full fart, faktiskt. Barn som gör sig illa och blir sjuka om vartannat! Men jag ska inte klaga, det kunde vart värre som jag brukar säga!


Jo... Du jobbar inte nu va?
Ehh, nää, det vet du väl att du är mammaledig. Du ska ju jobba 3 veckor i sommar!

Ja just det ja, glömde,förlåt! Kärleken då, hur går det med den??
jorå....du, du lova ju att inte dra upp den frågan.

Jag ber om ursäkt, det hade jag glömt. Huset då hur är det med det???
Det rullar på, tack! Som man brukar säga. Hus blir ju aldrig klara. Så vi satsar på det.


Ha ha. Det låter bra det. Har du sett några bra filmer på sistone?
Ja för tusan. Australia såg vi härom sistens. Riktig bra rulle. Den rekomenderar jag.



Ok, det låter det... Någon ny musik kanske?
Hm, nej! Det är det gammal vanliga.....radion och där spelar de ju en del nya låtar.

Ja, jag har något vagt minne av det. Vad... Du, jag är ledsen att behöva avbryta dig, men ena ungen skriker och antagligen behöver en ny blöja, så vi får nog fortsätta interjuvn nån annan dag.

Ja självklart. Jag är ganska trött faktiskt!

Tack för att du ställde upp,Anna!
Inga problem,Anna, och tack själv för att du tyckte jag var intressant nog att intervjua. Vi hörs och ses.



Det gör vi nog säkert!

2 kommentarer: