söndag 19 april 2009

Så var allt över.


*pust* Nu är allt över.....puts väck. Allt gick så fort, men såå kul det var!!!! Dopet var riktigt lyckat. Allt blev så bra. Lukas kunde inte vart duktigare i kyrkan och efteråt, och Alex var med duktig.
Tack alla som kom och tack för alla fina presenter. Tack för att jag fick ha både min älskade familj och båda föräldrar och vänner omkring mig. Allt är så värdefullt. Fattades dock 2 personer, men jag vet att de såg allt ändå.

Efter dopet och efter städningen kom vi hem igen. Vi bara satt oss i soffan och bara satt. Vi var så himla trötta och orka inte lufta ett finger. Jag mådde så illa igår kväll så jag gick och la mig tidigt. Jag mår illa fortfarande. Har mått illa i 2 veckor till o från nu.
Idag är det städ och ta det lugn dag.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att dopet blev lyckat!! =) Sååå fin Lukas är.
    Massa kramar Carro

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt att det gick bra! Tänkte på er..
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. så söt han är:)

    haha e du gravid igen??:

    SvaraRadera