torsdag 23 april 2009

"Sommar och soliga dagar......."

Herregud, vilket väder det har varit idag. Jag åkte till Millan efter jag lämnat Alex och varit på Bvc med Lukas. Vi satt på hennes trapp i vårsolen hela förmiddagen tills jag skulle hämta Alex igen.....så härligt det var. Tack Millan för kaffe å sällskap. Tur att vi har så snälla små barn som låg och sov nästan hela tiden.

På Bvc gick allt bra. Att Lukas gick ner där när han var sjuk märktes inte nu. Nu väger han 6820g och han följer kurvan bra.

Johan kom hem förut och då åt vi lite mat och sen åkte han och Alex till Maxi för att handla. Skönt att jag slapp för jag är såå trött. Lukas har jag precis lagt....sov gott, ungen min.

Imorgon är vi bjudna till Mattias a.k.a Bäret. Han ska bjuda på middag och sen är det utgång till palace. Så PALACE HERE WE COME.....håll undan. Gud, vet inte när jag var där sist. Tror det var med Josefin och Karin för några år sen. Det ska bli kul att få svänga mina lurviga igen.

Millan berättade att hon inte kan skriva några kommentarer här på min blogg....hmm!!?
Det stod att hon var tvungen att logga in. Hon har blogg.se
Är det något speciellt JAG måste göra för att hon ska kunna kommentera mig???
Nån snäll liten skäl som kan komma med något???
KRAM

2 kommentarer:

  1. Tror jag kan..:) så här kommer något..;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har blogg.se, men jag väljer "anonym" i listan nedan, så skriver jag mitt namn istället. Be henne göra så :) Hoppas ni mår bra och att ni hade kul på Palace igår hehe. Snart får du och jag gå ut o festa! Kram Johanna

    SvaraRadera