onsdag 15 april 2009

Min Alex

Stackars lilla Alex. Han åkte i rutchkanan på dagis och det blev alldeles för fort så han ramla och slog i sin axel. När jag kom för att hämta honom satt han och grät hes en fröken. De berätta vad som hänt och han hade verkligen ont. Så jag ringde johan och han tog med Alex till akuten. Så jag kom hem nyss därifrån. Jag fick åka dit och lämna deras sprutor. Då hade de precis röntgat honom och vänta på svar. Det tar sån tid bara..... ALLID! Hoppas inte nyckebenet är brutet, det är det sista han behöver. Håll tummarna. Jag skriver sen när jag vet.
Hatar att vänta!

3 kommentarer:

  1. Oh vännen!! Hoppas inte att det är något brutet, stackars Alex.
    massa kramar

    SvaraRadera
  2. Fy bubblan, stackars liten då.. Hoppas det går bra för honom.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det inte är nåt tokigt..:( och att han mår bra! Hälsa honom!! Kram

    SvaraRadera