tisdag 21 april 2009

kaffet är ju för f*n vitt!!!

Ja, jag vet inte riktigt vart jag hade mina hjärnceller förut. Jag skulle koka kaffe. Häller i vatten till rätt mängd, tar fram vad jag tror är kaffet. (Detta gör jag utan att reflektera vad jag tar fram ur skåpet) Måttar i "kaffet" och sätter på. Nu har ju vi en ny kaffebryggare och den är med tremos så jag ser ju inte när det rinner ner i den. Väntar på att processrn ska vara klar.....skit kaffesugen. Men vad händer när jag häller upp kaffet. Det är helt vitt......va fan!!?? Då ser jag. Jag har måttat upp mjölkersättning istället för kaffe......herregud. Jag satt igång att asgarva här själv i köket. Jag är så van att ta den burken för jag gör ju några flaskor ersättning till Lukas varje dag. Och burkarna står i samma skåp. Snacka om att vara tankspridd.

3 kommentarer:

  1. jessica hälsar att du inte ska slösa me ersättningen den e dyr*S* haha

    SvaraRadera
  2. Kände du inte att det inte luktade kaffe då..yrhöna..;) hihi..Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, jag lovar att säga till om vi får ett rum ledigt på jobbet...

    SvaraRadera