tisdag 7 april 2009

Hörrni...karin kommer!!!!!!

Jaa. Idag kommer Karin förbi på en fika. Har saknat henne. Ska bli himla kul att hon kommer. Hon är ju ledig hela långa veckan. Det är hon värd....hör du det, karin. DET ÄÄÄR DU VÄÄÄRD!!!!
Saknar även tiden i skolan när karin jag o josse alltid var med varandra. Den roligast tiden i mitt liv...ja en av dom. Minns hur vi kunde skolka och åka ut till karin med glass och bara sitta hos henne i timmar i vår solen och bara slappa och skratta. Vi glömde bort skolan för en kort stund och det var vi värda.
Minns ni tjejer????

Idag annars så händer nog inte så mkt. Alex är på dagis och Lukas hemma med mamma. Han har börjat bli sig själv nu. Igår var han så där charmig som bara han kan vara.....mmm, min sötnos.
Johan höll på med bilen igår och bytte olja. Tog ganska lång tid. Biljäveln är ju gjord med specialvertyg bara för man SKA lämna in på verkstad, men johans pappa har ju en hel del såna verktyg så johan lyckades fixa all. Bra med händig karl. Det hade kostat 1200 spänn att göra oljebyte och nu så spara vi dom slantarna.
Nää...kanske ska fixa lite innan min karin kommer!!!
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jaaa jag minns det som igår!! Det var tider det....riktigt busiga var vi;))

    SvaraRadera
  2. Åååh, det var inte alls otrevliga tider det! Snart kan det bli nästan samma likadant, fast vi är vuxna. Eller nåt.
    Tack för några sköna timmar i gott sällskap!

    SvaraRadera