onsdag 8 april 2009

Ja, jag har barn och då sover man inte så bra!!

Inatt har det varit skit jobbigt. Alex hade känning igen och han var samtidigt så trött för det var ju faktiskt sovtajm, men han var ju tvungen att äta nåt bara för han hade lågt! Vi fick i honom en macka och ett glas mjölk. Sen ställde vi klockan en timme senare för att kolla att blodsockret gått upp. Det hade det!! La mig ner på kudden och somnade om när den där lille Lukas börja vara orolig i sin säng. Jag gav han välling och höll tummarna att han skulle somna om......nja, det gjorde han stundvis. Varje gång han tappade nappen skrek han och jag fick gå till honom och stoppa in den igen. 2 gånger i timmen från 01 till 06 höll han på så. Jag var skit sur imorse då. Det är nog bara folk med barn som förstår detta, hur frustrerande det kan vara och att man inte får sin skönetssömn. Så idag blir det till att ta det lugnt hela dagen utan några som helst måsten!!!!

1 kommentar:

  1. Ja jag vet inte vad jag ska säga...det ända jag kan referera till är väl när jag var nyopererad o inte sov på ett par veckor ordentligt.
    Kanske inte räknas som samma frustration?

    SvaraRadera