onsdag 22 april 2009

Sen har vi ju Elin......

 
Posted by Picasa


ja, och det är en annan tjej i mitt liv.
Ni kanske undrar varför jag håller på att skriva massa fina saker till de vänner jag tycker så mkt om??? Jo, det är för jag tycker det är viktigt att visa ibland hur mycket de betyder för en. Alla borde göra det ibland. Då gäller det inte bara att skriva utan oxå visa att man gillar varandra.
Åter till Elin....Elin,Elin......"Drömmen om Elin" spelade alltid min farfar på munspel, det är en melodi som jag bara älskar precis som Elin. Vi träffades i gymnasiet och då hade vi ganska bra kontakt. Efter jag hoppade av skolan bröts vår kontakt en längre period. Den började komma tillbaka mer och mer när jag blev tillsammans med Johan och när jag blev gravid med Alex. Alex skrattade allra första gången högt åt Elin, han märkte väl vilken go tjej det är. Elin kan man alltid ringa till och mötas av en alltid lika glad och pigg röst. För mig är Elin en stark människa mkt starkare än ni tror. Det finns saker i Elins liv (som jag inte kan berätta om här) som jag tycker är så beundrarnsvärt. Jag vet att jag aldrig skulle klara att gå igenom de saker hon och sin Pierre gjort. När jag menar beundransvärt så menar jag att jag tycker de är så starka, starka att klara det.
Med Elin kan man vara helt avslappnad. Råkar man fisa så tittar vi på varandra, rycker på axlarna och småler lite. Då är man väl avslappnad!!! Vi håller på med miner och läten precis som jag kan göra med min andra vän Josefin. Vilken tur jag har som har 2 vänner som man kan larva sig med så mkt.
Vi Bad Elin och hennes Pierre att vara faddrar åt Lukas. Elin blev så glad att hon började gråta och Pierre bara krama mig hela tiden. Det avsvaret vet jag att de kommer att ta med allvar. Vet att de alltid kommer att ge Lukas kärlek. Elin är väldigt barnkär, hon älskar att leka och busa med ungar. Fick jag välja så skulle hon bli lärare eller nåt med barn.
Jag vet att vad jag än säger till Elin så hålls det hos henne. Hon ger bra råd och tips på saker och ting. Elin älskar jag så otroligt mycket. Tack, Elin för allt.

1 kommentar:

  1. Här sitter jag och gråter. Blir så rörd när jag läser det du skrivit! Du betyder så oerhört mycket för mig Anna så om du visste hälften så vore du nog nöjd. :) Gu vilket fint inlägg du skrivit till mig! Du ska få ett av mig oxå! Älskar dig gumman, igår, idag och för alltid! Din vän föralltid /Elin

    SvaraRadera