onsdag 22 april 2009

Hej hopp i blomlådan

Efter jag var och lämnade Alex imorse så åkte jag till mamma på hennes jobb. Det var trevligt. Var där nån timma bara. Efter det åkte jag till blomsterlandet och köpte lite blommor som jag planterade i blomlådorna. Det blev så gulligt! Temat ska gå i blått/orange/vit. Som jag har skrivit tidigare så har jag planterat tagetes i miniväxthus inne och de har kommit upp massor, snart dagt att sätta ut dom med. Sen så ska jag snart så brudslöja och lin i miniväxthuset. Ilove blommor!!!

Johan hämtade Alex idag. Skönt! Ibland är det bra att han kan göra det. Ävn om det inte är jobbigt så blir det så att man först måste ge Lukas ren blöja och mat och packa på honom en massa kläder och sen åka. Det är ju inte som innan att bara dra.
I helgen kommer sommarvärme tydligen. Får se om det stämmer eller inte!

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar