fredag 13 mars 2009

syskon

Alltså, finns det sötare ungar en dessa.....jo, det gör det ju men inga jag tycker är lika söta. Är man mamma så förstår man eller har nån liten i sin närhet. Jag vet ju att Elin älskar och tycker sin brorsdotter är den sötaste så det beror ju helt på vad man har för relation. Mina pojkar kommer ha så mkt kul med varandra när de blir större. Jag hoppas det verkligen. Mina syskon har jag ju knappt nån kontakt med alls. Patrik var här ute i söndags och det var såå kul att se honom en stund. Vi spelade ishockeyspel och schack......han vann!! Syrran yttrar jag mig inte ens om. Alla inom omgivning vet vad för relation jag har till henne.....ingen alls. Det är synd med tankte på att våra barn kommer bra överns.



1 kommentar:

  1. Oj oj oj, va stor lill-plutten har blivit! Lika söt som sin storebrorsa ;) Kram Johanna

    SvaraRadera