måndag 2 mars 2009

Gjorde om!

Jag var inte helt nöjd med utseendet på min blogg efter förra make upen. Nu känns den mer MIG! Dessa färger passar mer, tycker jag!

Ja, Måndag igen. Känns som om det bara är Måndagar jämt! Helgen har varit ok. Vi har mest tagit det lugnt. Vi har kurrerat oss så gott det gott, men än är jag lite förkyld och hostig. Se vad denna vecka kan erbjuda!

Pojkarna sover än. Skönt! Då menar jag att det är skönt att kunna sitta så här en liten stund för sig själv innan det är dags för frukost och välling och blöjbyte och sysselsättning. Alex är ju hemma på Måndagar så det är bara att se till att han har det så kul då som möjligt. Aktivera, aktivera. Lukas gäller det bara att hålla mätt och torr så är han nöjd. Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.

Jag skriver mer sen!

1 kommentar:

  1. Fan, vilken übersnygg blogg du har nu! Mycket bättre än hur den såg ut innan. Helt klart mer din stil pullan! :)
    Här va det inget som SKAR sig ;)
    Puss på dig!!/ElinPelin

    SvaraRadera