onsdag 11 mars 2009

Det är snodde jag från Elin Alentegs blogg. Vet att hon inte har nåt emot det. Eller hur, vännen!!??

Telefonboklista

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?
Nej. (Birgitta en jobbkamrat)

- Vad har du för relation med nummer 20? Ingen, så jag vet inte varför hon är kvar i teleboken.(jenny A)

- När ska du träffa nummer 30? På lördag, vi ska ut och käka. (Lisa)


- Är nummer 18 söt?
Nej! (Jari)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13? En go och glad tjej (frida jobbkamrat)

- Gillar du nummer 14? Nej, (försäkringakassan)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Ja, det har jag, (carro)

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Det blir nog när jag ska jobba i sommar (Karin jobbkamrat)


- Är du nära vän med nummer 23? JAA, det är jag veerkligen. (Josefin)


- Har du gått på bio med nummer 4? Ja, men det var länge sen (cicci)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Ähh, det är chefen på jobbet.jo det skulle jag


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? När jag sjukanmäler Alex (dagis)

Vad har du och nummer 26 för relation? Det är min svärfar. Så väldigt bra relation.


- Vad skulle du vilja göra med nummer 11? Ja, ta en fika och umgås med våra barn. (Johans bror Fredrik)

- Vad är det bästa med nummer 8? Att hon kan sitt jobb bra. (Samordnaren på jobbet)

- Brukar du och nummer 16 träffas? Nja, det är min kusins man så det blir inte så ofta. (Håkan)

Det här var kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar