tisdag 17 mars 2009

Det är nån bakom dej!

Hej!
Lukas ligger och sover nu, han somnade i bilen när jag körde Alex till Dagis. Lukas sover så himla bra nu på nätterna. Han somnar mellan 19-20 på kvällen sen kan han sova till halv sju, sju! Nån enstaka gång får jag gå upp på natten och bara stoppa in nappen. Helt underbar dne där ungen.

Såg ni ballar av stål igår? Jag tyckte det var askul. Rätt kille vann. Han utsatte sig ju för att bli ihjäl slagen. Att han vågade! När jag kolla på programmet höll jag på att skratta ihjäl mig, jag blevbåde generad och lite irriterad. Hoppas att nästa avsnitt blir lika bra om inte bättre.

Idag ska jag städa och fixa lite. Saknar att ha nån som kommer över på fika. Millan vet jag inte orkar, stackarn. Hon är ju hörgravid och hon ska ta sina dagar som dom kommer. Är ju inte länge sen man själv var i hennes sits. Då vill man inte känna att man måste ha MÅSTEN! Nä, men det skulle som sagt ha vart kul om nån kunde komma idag på en fika. Tråkigt att alla jobbar. Får ta en fika med mig själv och mina andar.

Tjingeling så länge! Skriver sen om jag träffa på nåt spöke! hehe!

1 kommentar: