fredag 20 mars 2009

SPA...ja, tack!

inte. Har inga krafter och det har jag inte haft på hela veckan. Den är som bortblåst. Här hemma ligger det grejer överallt och disken är inte gjord än. Vill samtidigt följa med och handla, men jag behöver lite egentid tror jag.....eller ja, Lukas får ju stanna hemma så jag får passa på när han sover. Då ska jag nog ta mig ett långt varmt bad, tända lite ljus och soft musik. Barry white får det nog bli. Kanske man får krafterna tillbaka.
Ett spa skulle inte vara helt fel det heller. Tänk att få åka iväg med johan över en helg. Synd bara att han inte tycker sånt är värt att göra och jag som inte vill någt hellre.

2 kommentarer:

  1. Tack stumpan! :) Man måste ha hopp om det, även om det känns jävligt träligt just nu..men det blir bättre! Ligger här o tycker synd om mig själv, fan blir tokig snart..är ju inte sjuk..men kan ju knappt gå..! Jag som är så van o fara omkring och så...:) Meeen det får väl vänta lite..bättre att jag blir bra o så..! Yeah vuxenpoäng till mig..hehe!:) Hoppas ni får komma iväg på nåt mys...åka o bubbla eller vad som helst! Ha det kalas! Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du gör rätt i att vara ensammen ikväll och ta ett bad! =) Min gubbe är likadan, han hatar spa.Ska vi åka ihop?? heheh
    Kram Carro

    SvaraRadera