torsdag 12 mars 2009




Slumpen eller ödet? Jag väljer slumpen. För vad annars skulle gjort att vi just den dagen var online samtidig? Du ringde mig och vi pratade i timmar. Ska vi träffas? När? Nu? Du hämtade mig i din gröna saab. Att jag vågade hoppa in, men det är jag glad för att jag gjorde. Vi åkte runt i timmar och dessa timmar förvandlades till år. Vi blev gravida, en graviditet av lathet från min sida medans du var flitig och klara det mesta. Vi fick vår son Alex!! Sen kom du hem och sa att du hittat ett hus. När jag såg huset första gången höll jag på att smälla av. Trädgården helt igenvuxet, huset slitet, men du lyckades övertala mig med dig charm och jag vande mig vid tanken att skaffa hus. Vi la bud och nån vecka senare kom du hem arg, sa att vi struntar i det DÄR huset, men då lyckades jag få dig på andra tankar med min charm. Huset blev vårt! Vad du slet för att huset skulle komma i ordning. Fredrik gick loss på sovrummet och pappa som hjälpte till så mkt, trots sitt tjat om hans träningsvärk. Din pappa har vi mkt att tacka för oxå.
Sen kom det glada beskedet att vi väntade barn igen. Vilken glädje! December kom och vi fick vår andra som Lukas!
Nu har vi varit tillsammans i 5 år och jag hoppas att det blir många fina år till.
Jag älskar dig, Johan!

1 kommentar:

  1. Guu va fint!
    Tycker om er så mycket hela familjen!
    Puss&Kram/Elin

    SvaraRadera