måndag 16 mars 2009

Helgen som var.

I Lördags var jag ju med Lisa hela kvällen. Synd att kvällen sprang iväg bara. Jag kom till henne halv 7 på eftermiddagen och vid halv 9 drog vi till bishop. Tiden hemma hos lisa satt vi och pratade igenom livet och både drack kaffe och en god drink som hon gjorde. Det var så skönt att få träffa henne igen efter så lång tid. Väl på Bishop tog vi en plocktallrik som vi dela på....ganska god!! Drack lite drinkar och snackade ännu mera....mkt trevligt!
Halv 1 ringde jag pappa som skulle köra hem mig. Han kom och kvällen var förbi, men TACK, snälla Lisa för en jättetrevlig och lyckad kväll!














Sen igår var vi och bowlade med Alex jag och och Johan. Vi lämnade Lukas till pappa så vi kunde bara vara vi 3. Alex behövde den uppmrksamheten. Det var jättekul och jag vann, konstigt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar