onsdag 25 november 2009

Onsdag 25/11

Har Alex hemma från dagis idag bara för jobbarna skulle komma idag och gräva igen runt huset, men dom kommer inte idag. Jag blir så trött. Varför kan de aldrig komma som det är bestämmt?! Ale hade ju kunnar åka då till dagis ju. MEn vi är hemma å myser ist. Just nu kollar han på ice age 3, sen ska vi spela memory. Lukas sover och han har haft lite feber inatt efter vaccinet. Han har gråtit och fart omkring i vår säng. Jag ville ha honom hos oss i natt eftersom man vet ju aldrig med vaccinet verkar det som. Nu stoppas det i Kanada. Orka lyssna...

Ska fixa lite nu här hemma!

1 kommentar:

  1. Det där med vaccinet är inte lätt alls. Sen vi bestämde oss för att ta hela familjen och både jag och barnen tagit vår så vill jag inte ens läsa om det. Nog med oro ändå. Hoppas lillkillen mår bättre! :)

    Tack för din kommentar. Jag är så less på att vi inte får det att funka på dagis. Dom vill nu att jag ska gå till dagis och ta insulinsprutan till efter jul då dom ska börja träna då. Och när Adrian börjar efter jul igen så är jag redan på BF+1... lyckat!? :( Så om vi åker och föder när han är på dagis så finns det alltså INGEN som kan ta sprutan på honom. Ja eller jag kanske kan springa in mellan värkarna och föda hemma eller nåt då?! ;) Fattar inte hur dom tänker. :(

    Kramar

    SvaraRadera