fredag 20 november 2009

kalas å ja, ett till kalas!

Fredag och helgen kommer vara fullspäckad som vanligt så här års med alla som fyller år och ska ha kalas. Det har precis börjat och jag tycker redan det är jobbigt!
Barnkalas och kalas för svärmor står på schemat!

Jag är lite kluven. Alex kusin ska ha barnkalas imorgon och jag ska lämna honom och sen åka. Problemet jag känner är om johans bror å fru har koll på honom när det kommer vara så mkt andra barn att hålla reda på. Jag vill ju att han ska få känna på att vara själv på kalas nån gång, men samtidigt så vet man ju aldrig vad som kan hända. Jag å Johan får prata ihop oss om detta i kväll. HATAR!!!!!!!!!!!!

Städing ska jag hinna med som vanligt då. Nu är det lunch som gäller först!

1 kommentar:

  1. Usch, jag förstår er så! Man vill gärna vara med om det skulle vara något.

    Förresten har han sprutor eller har han fått pump?

    Lycka till i helgen med kalasandet!

    SvaraRadera