tisdag 17 november 2009



Kan ni fatta att det är 1 advent den 29 November....nä inte jag heller!
Fatta vad fort 1 år kan gå, helt otroligt! Jag ska denna vecka till att röja undan här hemma så jag sen kan börja julpynta. Jag vill ut i boden o hämta in alla julsaker, men än är det lite tidigt att göra det. Ska inhandla ett par julpaneler till vardagsrummet och sen köpa en ljusslinga så jag kan klä in valvet in till vardagsrummet. Hoppas bara jag hittar det jag vill ha!

Alex blodsocker har varit bra i helgen och ett tag nu känns det som. Eller så har jag börjat sannsa mig mer med hans diabetes. Diabetesen och jag kanske har hittat ett sätt att samarbeta nu. Men jag släpper inte garden helt för jag litar inte på diabetesen än. Den kanske plötsligt gör nåt mot Alex som gör att han mår dåligt och då kan jag inte förlåta mig själv om jag släppt garden!

Nu ska jag äta lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar