måndag 23 november 2009

Måndag bestur med julpynt!

Hej!
Idag har det hänt en del! Kl 9 imorse var vi på bvc med Alex som gjorde sitt hörseltest! Sen var vi å lekte lite på öppnaförskolan. Åkte vidare till Maxi och fika på lindahls och sen handla vi lite julpynt. Jag älskar julpynt!!!! Jag köpte julpaneler till vardagsrummet som redan sitter uppe, en julstjärna till köket och servetter. Köket är klart med gardiner och julduk och julhandukar. Se vad Johan säger när han kommer hem. Jag vet ju att han gillar det och det kommer han att säga. Kanske lite tidigt att pynta, men det skiter jag i. Jag vill ha allt pynt så länge det går. Julen går över så fort ändå, visst?!
Efter jul, juldag och annandagjul så tänker man...jaha, så då var det över. 3 dagar av intensiva träffat och mkt farande. Så om jag kan få må bra av att pynta tidigt så gör jag det....sådäså! :)
Har ni börjat än??

Vi håller på att tapetsera hallen med. Sakta med säkert går det och det blir så fint!

Nu ska jag göra korvstroganöff!!! Nöffnöff...hihihihi!
KRAAAAM!

1 kommentar:

  1. Jag behöver din mejl så ska du få testa Spotify!! :)

    Jag tycker du gör helt rätt som pyntar nu...jag ska sätta igång jag också..men vill gärna städa innan! :D

    Kram

    SvaraRadera