lördag 28 november 2009

Julen är här...........

Nu är här hemma julpyntat och fint! Tomtar överallt och jag älskar att gå omkring här hemma nu. Allt är så fint!
Dock så måste lite kartonger ut igen till boden, men det fixar vi imorgon! Det tog hela dagen att städa o pynta. Jag är helt slut!

Imorgon är det första advent och vi kommer äta en mysfrukost tillsammans och sen vid halv 3 åka hem till svärföräldrarna på adventsfika! Sen kl 20:00 ska jag och johan till degeer hallen på konsert. Vi ska se Carolas julkonsert. Ni som känner mig vet ju att jag är ett riktigt stort fan av henne. Konserten håller på i 3 timmar utan paus. Som tur sitter vi längst ut vid dörren om det skulle vara så att kissblåsan skulle bli sådär konstigt liten...hehe!

Nu ska jag glo på TV och sen nanna kudden!

2 kommentarer:

  1. Men jag är oxå stort fan av henne...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att hon va bra! Du får berätta när vi pratar nästa gång!
    PUSS

    SvaraRadera