tisdag 3 november 2009

Klippt!

Har just smällt ihop en sockerkaka och jag åt upp resterna i skålen....Mmmmm!
Mamma kommer sen och ska vara barnvakt till pojkarna då jag ska till frisören och klippa mig. Så då tänkte jag han vi kunde fika lite när jag kommer hem därifrån.
Jag lägger upp kort sen hur håret blev.

Alex är på dagis idag för första gången sen efter lovet som sprang iväg. Han ville inte till dagis imorse, för han tycker det är tråkigt där säger han. och han säger det ofta nu. Fast ändå när jag kommer så verkar han ha så kul och ibland inte vill åka hem, så jag förstår inte varför han säger så där!
Idag är det 1 vecka å 1 dag sen jag rökte. Jag bara sluta sådär utan att ens tänka på det. Det blev så när jag låg sjuk förra veckan och det har inte varit så himla jobbigt som jag trodde, men det är nog som sagt att jag inte tänkte på´t.
Får vi se om jag klarar av detta och att jag inte börjar äta mer vilket jag har gjort omedvetet. Tjock är jag ju, men jag vill ju inte bli tjockare.
Nu ska jag kolla in frisyrer på nätet!
KRAM

1 kommentar:

  1. Åhh du är så duktig min plutta!! Jag hejjar på dig för varje dag du är rökfri!! HEJJA HEJJA!!!
    Mys mys på lördag! Maria undrade om vi kunde tänka oss att beställa mat istället, och det går bra för mig :)
    PUSS PÅ DIG!!/ELIN

    SvaraRadera