onsdag 25 februari 2009

Tisdags tankar!

Ikväll ska vi till Annelie, hon fyller år. Så kl 18 ska vi vara där.
Idag har Alex åkt buss för första gången. Hans dagis skulle in till stan. Hoppas han har haft det kul. Han pratade om denna stora händelse igår kväll. Då var han helt uppspelt. Jag är både orolig och inte för honom. Diabetesen är jobbigast, så klart. Tänk om, tankar hela tiden......Sen så klart att det är första gången för honom att vara själv inne i stan med dagis. Jag vet att jag aldrig kommer att vänja mig vid den här oron, den sitter liksom fast i kroppen på mig. Jag vet att fröknarna klarar av att hjälpa honom om han får känning, men tänk om inte!!! Uchaaan, vad jobbigt!
Nåväl, hämtar honom snart och kan fråga hur han haft det.

Lukas har varit snäll som vanligt idag. Ligger/sitter mest och tittar på rummet, mig eller ut genom fönstret. Han har blivit så stor, killen. Tiden går mkt fortafre än vad jag hade kunnat tro nu med 2 småbarn. Tänk om man bara vaknar n dag och fyllt 70 år....ajajaj! Jag vill ta vara på varje minut med mina barn och fästman.
JAG ÄLSKAR ER!!!!

2 kommentarer:

  1. Det gick jättebra idag Anna:) förstår om du känner oro..men det är ju helt normalt..! Men det gick bra ska du veta..:) Nu är ja på bra humör igen o så:) Fan alltså vad man kan bli ilsken..inte likt mig..men men händer även den bäste..;) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Var riktigt skoj att se Alex dundra in hos oss idag!! =) Han pratade och var såå duktig.
    Kram Carro

    SvaraRadera