fredag 6 februari 2009

This is a Helleleluja moment!

Han sov jättebra inatt!!! Ska ränka timmarna......9 timmar inatt!!! ÄR DET SANT...vad hände?? Fast inte i ett sträck, så klart. Han somnade vid 23 tiden å vaknade 01, sen sov han ända fram till 06, sen nu till 09. DUKTIG KILLE!
Jag vaknade utan att känna att jag ville sova mer. Tänk om det vänder nu att lillplutten fattat att man ska sova på natten......fast tar inget i förskott.
Vill så gärna hitta på något kul i helgen, men man kanske ska spara sig till nästa helg på det är alla hjärtans dag...... då kommer det hända grejer för vissa :)
Jag lär väl inte få något som vanligt av han..... Jag tänkte om vi skulle gå på bio eller nåt. Will Smith har ju gjort en ny film "Seven Pounds". Tycker han är en så bra skådespelare eller Valkyria går ju med! Får se vad han tycker! Sen kanske Harry´s på det om det finns bord. Just de ja......barnen.....ingen vill ju vara barnvakt en sån dag......typiskt! Jaajaa, får se hur det blir. Antagligen en vanlig tråkig kväll hemma där han somnar vid tv å jag sitter uppe å glor ett par timmar till.

1 kommentar:

  1. Säg åt din karl att han får sluta somna framför tvn varenda kväll! Har en karl här hemma som är rätt duktig på det också, men då får han sig en utskällning :) Vi som "går hemma" längtar ju efter att våra karlar ska komma hem och hålla oss sällskap, då får dom ju för tusan inte somna!
    Trevlig helg på dig gumman! Kram Johanna

    SvaraRadera