torsdag 5 februari 2009

jaha

Imorgon är det fredag....igen! Hoppas denna helg blir bättre än den förra. Jag ska försöka vara så positiv jag bara kan. Då kan ingen jävel säga att jag är tråkig och inte gör nåt!!!! Är jag en tråkig person? Nää, det tycker jag inte. Bara nu innan Lukas börjar sova bra om nätterna kanske. Alla behöver ju sin sömn för att funka, inte sant!
Jag älskar att ha 2 barn nu, men tålamodet är inte på topp just nu. Jag hoppas det går över snart. För det är jobbigt att må så här.
Millan (grannen) skrev i en kommentar att jag kunde komma till na så skulle hon hjälpa mig att fixa en avslappnings cd.....tack för det gumman!!

Så, Lukas sover redan....holy smokes... så jag ska nog med göra det. Alla timmars sömn som jag kan få, tack!
KRAM

1 kommentar:

  1. Hörredu!

    Du är en av de flummigaste roligaste härligaste människor jag känner.
    Men du är just -människa, så tro fan att du inte kan hålla samma tempo och vara på alerten jämt, med trasig nattsömn och 2 barn som pockar på din uppmärksamhet.
    Avslappningsgrejan verkar vara en bra grej, se till att kunna vara helt avslappnad när du gör den bara..=)

    Kramar till dig!

    SvaraRadera