tisdag 24 februari 2009

Besökare/Dagen

En fråga. Ni som är inne på min sida kan väl skriva nåt i kommentarer. Vill veta hur många som besöker min blogg. Jag har inte hittat nån besökräknare som jag fattar mig på och alla är ju på engelska vad jag har hittat. Det kanske inte ens är nån på min blogg och läser men då får jag väl skriva för mig själv.

Har vart och lämnat Alex nu. Sen kl 10:15 är det läkarbesök för Lukas och efter det tänkte jag åka in till jobbet och hälsa på. Ska prata med chefen om sommaren med hur jag har tänk med att jobba.
Johan var jättetrött igår när han kom hem,stackarn. Han är ofta trött. Undra om det är bara allmänt eller om det är diabetesen som träder mer i kraft. Jobbigt är det iaf.

2 kommentarer:

  1. Jag vägrar lämna kommentar jag med...=)
    Men jag är ju här varje dag gumman! Eller ja.. jag har lagt till dig i RSS-läsaren, så jag kommer när det finns något nytt.
    Fast den fattar inte det när du inte har skrivit någon rubrik, så det blir lite lurigt ibland.

    SvaraRadera