onsdag 18 februari 2009

Förkyld.....attans

Började känna inatt att jag halsen började göra ont....skit.....inte nu.....josse kommer på söndag.....busfabriken på fredag......skit....attans. Jag som gått runt och sagt vad skönt det är att inte jag har blivit förkyld när alla andra är det. Sen har det bara blivit värre under dagen. Skallen känns som en öm bomulls boll och näsan som en droppande kran som ändå samtidigt är täppt.....jävla fenomen! Ja.....förkylning alltså! Sånt skit kan ju hålla i sig länge med om man har otur...nää, sånt som förkylning skulle inte få finnas.......lördag med.....lördag ska vi ju till Elin å pierre, då vill jag vara bra. Nää, förkylning ska man hålla sig ifrån och det med basta.....åh basta, vad skönt det vore...ja, att basta alltså! Gud ,vad jag svamlar!!!!

Nää, ska försöka ge mig på att vila en stund innan maten. Alex tittar på "Bolt" och Lukas sover......aaahhhh. GODNATT!!!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hoppas du friskar på dig till helgen:) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för idag vännen! attans att förskylning kom, du får käka mycket KanJang och köra nässprey. Hoppas helgen blir bra för er!!
    Kram Carro

    SvaraRadera