onsdag 4 februari 2009

Så när somnade han sen då?

Jo, han somnade vid halv 2. Vakna vid 03, sprang ut i köket och värmde ersättningen (inte lukas utan jag ) när jag kom in sov han. Jag blev sur och drog några väl valda ord ut i köket igen med maten..... typiskt! Vaknade igen vid 05 och fick mat, sen ringde min klocka halv 7 och det var dags att gå upp......mmm,yippie!
Kände hur jag släpa mig längs väggarna in på toan och tvingade ner nyllet i handfatet och blaskade av det med kallat vatten. Tanken slog mig att de som knarkar kan inte ha dessa problem, inte för att jag skulle börja med det eller så, men så skönt det vore att få vara pigg efter en sån natt jag har haft. Nä, knark till all ära....ehhh... men jag håller mig till kaffet!!
Kaffe smakar bra så där på mogonen. Har börjat göra en hel termos på morgonen som räcker hela dagen.
Väckte Alex och fixa till honom med spruta å frukost. Och med spruta menar jag inte knarkspruta utan insulinspruta. Lillsorken låg och sov i godan ro inne i sovrummet. Han vaknade inte ens när jag klädde honom för en kort bilfärd till dagis. Han sov fortfarnade när vi kom hem igen. Jag väckte honom för hans blöja höll på att rinna över, så han hade inget val att vakna. Han vaknade med ett ryck för våtservetten var lite kallt, stackarn! Jag skulle blivit skitarg med att få en sån mellan bena....det vart nog han för han blängde på mig....tyckte jag iaf.

Hmm, ska kolla om jag har några nya bilder som jag kan lägga upp.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar