torsdag 12 februari 2009

dumdididaaa

Snart ska jag hämta Alex från dagis, sista dagen för denna vecka. Han trivs så bra på dagis och det är så skönt!!!! Det har nog blivit pulkaåkning idag kan jag tänka. Jag skulle med vilja åka pulka, men vart.....yxbacken kanske, men det skulle väl inte se klokt ut....vuxna männskan. Antingen så skulle de gå skitbra å vara jättekul eller så skulle jag slå halvt ihjäl mig å tjura.....tanken tåls nog ändå att tänka på.

Var på Maxi förut med och inhandlade lite alla hjärtansdag presenter. Mysbyxor till Johan...kanske inte så romantiskt, men det var det han ville ha. Sen får pojkarna varsitt fint gosedjur! Huvudsaken är ju att de får nåt.
Tänkt på en en imorgon är det fredagen den 13:e....hhhooooo. Vågar man sig ut då?? jo, man måste ju!! inte kommer nåt hända....eller??

Skriver kanske mer senare! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar