måndag 9 februari 2009


Lukas var överlycklig att åka ;)




I fredags kom en överaskning. Johan sa att vi skulle åka upp till Stockholm och hälsa på Josefin.......va!!!!!? sa jag och fatta nog inte riktigt först. Men så glad jag blev. Så i lördags kl 11 åkte vi.



Resan började inte så bra. Johan fick nämligen fortkörningsböter vid stkhlm-rondellen här i norrköping. 2400 spänn rök åt pipan. Johan satt å störde sig på det hela vägen upp till Sollentuna.



Väl framme och jag tog mig snabbt ut ur bile för att krama min josseposse!!



Vi hade så roligt, vi kollade på gamla kort från den tiden vi var som mest med varandra då inräknat med KARIN!!!! Alla dessa fånkort med pannlampor å grejer....hahahaha!!!



Vi tog oss en promenix ner till sjön, men det var så himla dimmigt att vi såg inget, men det var skönt att gå lite å kolla hur det såg ut där de bor. Deras stuga var jättemysig.



Fredrik gjorde en sån god koevstroganoff som vi åt till lunch....den killen kan det där med stroganoff. Efter promenaden gjorde josefin kaffe och vi fick smake de goda bullar hon hade bakat...mums!!



Vid 18 hugget packade vi ihop oss och åkte hem. Men tack josefin för en härlig lördag!!!


Igår (söndag) blev det tropicariet och det var så kul. De hade gjort om en del o djuren hade fått det så fint!


Lägger upp lite bilder från helgen.



1 kommentar: