fredag 27 februari 2009

schyyy, de sover!

Ja, alla sover utom jag. Jag har nog tandvärk!!! Eller så är det förkylningen som satt sig i en tand....går det???
Kvällen var som vanligt med Let´s dance och god mat och lite godis. Jag höll mig och åt så som jag hade sagt jag skulle göra. Inte lägga mig själv i skålen utan hålla den snällt i knät där den ska vara! BRA, Anna!
Alex somnade hos mig för en gångs skull och inte i johnas knä. Mmmm, det var såå mysig! Älskar när han kryper upp hos mig och somnar. Dock lite jobbigare att komma upp med honom från ett halvliggande/sittande läge i soffan. Han väger ju liksom inte 5 kg längre som Lukas gör. Nää, den killen ligger nu på 18 kilo. Men spänstig som man är konstigt nog så tog jag mig upp på benen utan några större bekymmer och in till hans säng. Sov gott, gubben!

jaha, något annat.......nähä. Kommer inte på så mkt mer att skriva. Men det gör jag nog imorgon igen!
GOD NATT EVERYBODY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar