lördag 21 februari 2009

ja, ni skulle vart med i natt!

Alex vakande inatt runt 1 och frågade om han fick komma över till oss...visst!
Det tog inte många sekunder för en han reser sig upp och gråter och säger att han måste kräkas. Med en väldig fart slänger jag ner honom på golvet och han rusar ut i hallen och spyr på golvet. Jag rusar efter och slår på arslet i denna fruktansvärda sörja, inte fan trodde jag att jag golvet skulle bli så jävla halt. Johan hann jag höra skrika från toan (där han satt och kissa) -VÄNTA!
vänta?.....på vad? jag låg ju redan nästintill nedanför honom på golvet. Allt gick med en sån väldig fart att jag uppfattade nog aldrig hur jag hamnat där. Dock bara några sekunder att uppfatta den lukt som osade upp i näsan på mig. Johan frågade ju det hade gått för mig där jag låg. Jag kunde inte svara för då hade jag nog spytt. Kravlade mig upp, bokstavligen från helvetet och in i duschen.......uchaaaaaan!!!!!
Alex följde med in i den och jag tvättade av han och mig. Där började jag känna efter om jag hade ont nånstans....om jag hade??? skojar du eller!!!! I handleden.....den jävla handleden som jag haft ok i nåt år efter idioten misshandlade mig. Skit då,! var min första tanke. Men nu är den lindad och värker faktiskt inte så mkt som jag trodde den skulle göra.
Stackars Johan fick torka upp allt. Men vem skulle göra det annars.
Så det var det som hände för oss inatt....ville tro när jag vaknade i morse att allt var en mardröm, men blev snabbt påminnd om handleden......GOD MORGON!

Elin, förlåt om du mått dåligt efter denna läsning, men på en blogg får man räkna med sånt här.....räkna med sånt här??? hur ofta det nu händer att nån stackars sate halkar i sin sons
spyor. Men nu har bett om ursäkt iaf! KRAM

2 kommentarer:

  1. hej, tack så mycket.. jag har ett par hemsidor som jag kan länka till dig om du vill, ganska lätt att fixa själv..:) Adda mig på MSN.. Svalaadnersson@hotmail.com kram

    SvaraRadera
  2. Oh vännen, hoppas att Alex kryar på sig och att ni slipper magsjuka.
    Kram Carro

    SvaraRadera