tisdag 1 december 2009

tips!

Hej Igen!!
Den 20 december nu så fyller min älskade fästman 30 år. Jag vill få lite tips på roliga saker jag kan göra för honom den dagen.
Vet att han inte läser min blogg och kan då vara helt öppen.
Han kommer få en present av mig till sommaren. Det är att köra folkrace i linköping. Men jag vill ju gärna göra något för honom den rätta dagen.
En dörr matta kommer han oxå få. Det står på matten MOBILEN PLÅNBOKEN NYCKLAR
Han är ju rätt så glömsk så jag tyckte den passa bra:)
20 dec är en sön och vi kommer att fira pojkarna samtidigt. Lukas fyller ju 1 den 21dec och Alex 5 den 26dec (tajming, jag vet)
Jag har inte så mkt pengar att spendera för jag kommer fixa tårtor från bageriet och jag har inte kollat upp pris där än. Ska göra det imorgon. Johan vill alltid göra egna tårtor men i år ska han inte behöva det!

Kan ni nu snälla komma med lite tips på vad jag skulle kunna göra för honom till hans stora dag till en billig penning!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu vet jag ju inte vad du har tänkt för pris på presenten, men gå in på livit.se och ge honom en upplevelse! Folkrace är ju också en upplevelse visserligen, men där finns kanske någon upplevelse som ni kan boka in redan i december? Lycka till och tack för inlägget i min blogg :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej pluttan!
    Finns det nån kändis han gillar så skulle du kunna försöka få tag på den och be att Johan ska bli grattad via telefon, så som jag gjorde med Petter och Maria. Om det går så är det ju en kul grej som man aldrig glömmer, men det kan ju vara svårt att få tag på lite roliga kändisar....men det är iallafall gratis:)
    PUSS

    SvaraRadera