måndag 21 december 2009

21/12-09

ahhhhh, vilken helg! Mkt baka kakor och plocka å fixa. Sen kom alla på kalas, sen gick alla från kalaset och allt det roliga vara bara några timmar, trots alla dagars förberedelse. Fattar inte att en dag kan gå så fort! Tack för fina presenter till mina pojkar! Dom leker hela tiden med allt dom fått. Alex kan inte slita sig från sin dator...hahahaha!
Idag fyller Lukas 1 år och för exakt 1 år sen så var vi uppe på förlossningen för jag hade börjat få värkar. Dock var det bara att åka hem till pappa för jag var inte öppen tillräckligt! Det var ca runt 10:00!!! Kan både känna pirret i magen och ledsamhet över att tiden gått så fort. Altt för fort! Att jag aldrig mer kommer att få vara gravid och få uppleva ett förlossningen igen. Nu återstår bara resten av livet. Livet tillsammans med min lilla familj. Lukas har lärt sig så mkt under det här året och det mesta har ju egentligen kommit det sista halvåret. Alex blir snart 5 om några dagar och honom när jag tänker tillbaka på hans förlossning så minns jag den men inte alls på samma sätt längre!

Idag ska vi försöka köpa julgranen. Vi hade ingen förra året så i år måste vi fixa en fin jäkel!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar