måndag 7 december 2009

Nu har jag varit på ljusparty. Tack Linda för att jag fick komma!!
Det var jättre trevlig, men sicken skallbank jag har nu efter att ha luktat på så många ljus!
Imorgon är det dagis igen, inte många veckor kvar tills han är långledig, min lilla Alex.

Herman mår för övrigt bra ute på bänken i köket! Han bubblar o håller på. Det är bäst för honom att inte sätta igång inatt och sjunga, för då får han med mig att göra!

Lägger upp ett så gulligt kort på Lukas. Så fort han ser kameran så spärrar han upp ögonen för han vet att det blixtrar!


Grattis till Mattias a.k.a "Bäret" oxå som fyller 27 idag

2 kommentarer:

  1. hehe så söt på bilden*S*, va menar du me bebis nr 2 brorsans lr??

    SvaraRadera
  2. Kul att du kunde komma..:) alltid lika trevligt..:) Frän bild på Lukas..hehe..:) Kram

    SvaraRadera