torsdag 10 december 2009

Nu har Herman fått mat!

Herman är mätt nu! Jössös så hungrig han var! Han sluka 2 dl mjölk, 2 dl mjöl, 2 dl socker. Jag har bara i 2 dl socker o 2 dl är tillräckligt mkt ändå med tanke på att det ska i yttligare 2,5 dl socker mot slutet! Han blev större nu och ser ut att må bra!

Johan hade inte glömt bort mig. Han kom hem med blommor och prinsesstårta till mig!
Jag blv jätteglad. Ska lägga upp kort på det senare! Bra med namnsdagar!!! :)

Nu har lukas och jag just fikat och han bör väl snart sova. Han vaknade halv 10 igår kväll och var vaken till halv 11. Så han måste ta igen! Han hadeförresten sönder Alexs blodsockermätare igår. Han slängde den i golvet. PANG!!!!
Tur att johan hade sin som Alex kan låna nu tills vi fixar en ny!

Nu ska jag fixa lite
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar