tisdag 8 december 2009

Örat är hemma med Herman!

God morgon!
Vi har sovit alla fyra i vår säng inatt och det är jobbigt! Att 2 små barn kan ta en sån plats. Lukas låg brevid mig och jag måste ha kolla på täcket för drar jag det för långt upp på min axel så hamnar han under det och det känns lite läskigt faktiskt! Så jag har legat och frysit trots att jag haft t-shirt på mig!
Efter grabbarna kom hem igår så grät Alex och sa att han hade så ont i sitt ena öra. Så jag ringde dagis imorse och sa att han är hemma idag och att jag hör av mig i eftermiddag om imorgon! Sen ringde jag VC och dom sa att man brukar avvakta med barn som är över 2 år ca 1 dygn. Så nu är det bara att vänta. Han är inte påverkad för övrigt med feber eller så, men han är lite geggig i örat och jag minns inte om öroninflammation smittar. Gör det det? Aja, han är hemma idag iaf.

Herman har jag just rört om och han verkade inte klaga över det. Han snurra runt där med skeden och verka njuta. Ska röra hos honom 3 grr till idag.

Ska man få ork idag att baka de där nedrans lussekatterna. Har dragit ut på det alldeles för länge nu.

Hörs sen!

1 kommentar:

  1. näe vi ska nog inte ha några fler barn, det var så otorligt jobbigt dom åren vi försökte få lova att vi nog inte vil gå igenom det igen om det skulle bli så, just nu känns de så iaf

    SvaraRadera