onsdag 9 december 2009

Onsdag 9/12


Efter jag lämnade Alex på dagis så åkte jag till mamma på hennes jobb en sväng o tog en kaffe och väntade på att klockan skulle bli 10 för då öppnade Maxi!
Mamma och jag pratade en stund sen åkte jag iväg igen. In på Maxi och inhandlade presentpapper till johans present och sen 3 födelsedagskort till mina grabbar!
Bokakademin hade jättefina kort och papper. Rekommenderar den affären om ni ska handla snyggt!

Herman mår bra. Han har blivit lite omrörd idag och han verkar trivas, än har han inte gjort något motstånd! Skriver mer om honom när det är dags för att ge honom mat!

Visste ni att jag har namnsdag idag! Glöm inte att skriva ett grattismeddelande!

Snart ska jag städa med! Stökigt som vanligt här hemma!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Grattis stumpan på namnsdagen. =)
    Hoppas du får en bra dag. / Puss & Kram Millan

    SvaraRadera