fredag 5 juni 2009

TJOHEJ

FREDAG och ingen sol. Hörde att solen for iväg till sin sjuke mamma......hehe..eller näää. Jag skoja bara.....haha... fattar ni....hehe... ähhhh...okey. Bra humor...eller?

Idag är det det gamla vanliga å ni som läser här ofta vet ju vad fredagar innebär för familjen Thornestedt/Petersson. Nå....? Just ja.... MAXI och handling....BRA!
Sen är det myshelg som gäller. Dock är det kalas imorgon å jag orkar fan inte mää sånt. Men det är ju ett barnkalas så man måste ju gå...o va vuxen...hehe...suck!
Ska försöka städa idag sen. Ser ut som ett rövhål här hemma. Måste få lite ork bara. Har inte haft ork på veckor nu, vet inte vart den flugit nånstans. Till sin mamma kanske....?åhhh...lägg av nu!
Igår var jag os min älsklingsElin, åkte dit igår förmiddag å satt där tills det var dags att hämta lillen på dagge igen vid 14. Vi myste i hennes sova å glodde på youtube och garva åt massa där. Sen bjöd hon på drömmar å de var faktiskt goda.....hör du det Elin.....GODAAA!!!
Ska bli så kul på midsommar när vi ska dit till dom. Vi tar ju med Husvagnen dit då så den, måste göras klart med allt å fylla på å så. Jag gillar verkligen de där 2 filurerna Elin å Pierre. Pierre är så god, det han sa till mig i lördags värmer fortfarande. Elin ska verkligen skratta sig lycklig över den killen.
Förresten.....Ni som har nån lover.... hur ofta säger ni att ni älskar varandra?
Jag å johan säger det inte så ofta, men när vi väl säger det är det såå härligt att höra. Det kommer liksom lite hipp som happt. Pierre tyckte det var alldeles för sällan och sa att vi måste säga det oftare. Men jag är nöjd med det sätt jag å johan har. Förstår att pierre vill säga det ofta till Elin för hon är ju verkligen en klippa...hehe! Vad jag svammlar idag då! Bloggar inte lika mkt längre, men jag vet inte vad jag ska skriva.!
Nu blev det ju ett litet inlägg iaf. Men svara gärna på hur ofta ni säger ordet " jag älskar dig" till varandra! ALLA ska svara annras........

4 kommentarer:

  1. Överraska Johan idag och säg "Jag älskar dig Johan" bland alla kundvagnar på Maxi!! Säg det med känsla och kolla honom djupt i ögonen! Han kommer bli glad och väldigt överraskad! SPREAD THE "I LOVE YOU" WORDS MORE OFTEN!!!!! och hör sen! :)
    Puss på dig min godig!/Elin

    SvaraRadera
  2. Oj.. Har inte tänkt på hur ofta det är.. Varje dag? Varannan? Då är det med eftertryck och känsla, man känner att den andra verkligen menar det...
    Sedan tycker jag att den vardagliga uppskattningen är jätteviktig; att vi förstår varandra, lyssnar på varandra och hjälps åt med allting som ska göras med hemmet och barnen.
    Bara att mitt i allting stanna upp i en lång kram, utan ord, kan betyda massor för mig..

    SvaraRadera
  3. Hm, tror vi säger det några gånger om dan.. men ibland käns det som en varm kram eller en puss betyder mera än när han säger jag älskar dig.. känns som att man säger så ibland för att det ska vara så.
    Kram/carro

    SvaraRadera
  4. Ja, du. Kanske varannan dag eller nått. =) Jag skulle vilja höra det varje dag men så är det inte här. Det måste vara det manligakönet som har lite svårt för det där med att säga och visa vissa saker. Haha..... Men jag vet ju att min lovers älskar mig, men som sagt, att få höra det oftare skulle ju inte göra något. ;o)

    Puss & Kramiz Stumpan! Får ta en fika snart igen.// Millan!

    SvaraRadera