måndag 15 juni 2009

Måndag 15/6

Fasiken jag kan itne mobil blogga verkar det som. min operatör stöder inte det, kommer det upp en text i mobilen när jag försöker. Fast ändå så har jag fixat allt här på bloggen för att komma igång. Jag blir så trött. Nån som kan hjälpa mig???
Alex blodsocker har jag inte tagit idag. Känns som om det inte behövs. Han har varit pigg å glad så det verkar ju som det har legat bra. Fast man kan ju aldrig veta riktigt.
Annars idag så har jag städat hela badrummet, det är kul att städa där inne, både lätt och så är det inte så mkt saker där inte som man måste hålla reda på vart de ska ligga. Så nu skiner det där inne. Tänk om det kunsw skina ute med. Vart i helskotta är solen, va?!!! Hoppas att det blir fint till midsommar, men hur ofta brukar det hända. Nu är det bara tis, ons och tordag kvar tills johans semester börjar....hihihihihihihhhiiiiiiii!!!!!!!
Josefin fyller år idag med....GRATTIS, gumman!!!

Ska hjälpa Alex nu som håller på att duscha!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar