torsdag 18 juni 2009

Sista dagisdagen.....sen sem i 7 veckor

När jag väckte lilla Alex nu så var han jättetjurig. Jag sa att idag är det sista dagen på dagis, sen är det sommarlov och klappade mina händer. Alex bara glodde på mig, börja gnälltjuta och säga att jag vill inte till dagis idag. Nähä?!
Han blev mer å mer förtvivlad och bärjade gråta på riktigt. Jag frågade om varför han inte vill. "Det är tråkigt där", sa han. "Men det är ju sista dagen", sa jag.
" Det spelar ingen roll",sa han!
Ringde då Johan och berättade allt. Han tyckte jag skulle säga att vi är ju tvunga att hämta sakerna på hyllan och ta hem dom så de inte ligger där under sommaren. Det gick han med på.
Fast när han säger typ 5-6 ggr att jag inte får åka därifrån utan honom inser jag att det här kommer aldrig gå. JAg hade ju hoppats på att när han väl är på dagis så vänder allt, men jag märker att det kommer inte att gå alls.
Just fan, måste fylla i en sak.....skriver mer sen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar