onsdag 3 juni 2009

Oron i magen är den värsta:....

De ska gå till lekparken idag på dagis. Antar att det ligger en större i närheten av dagis. Jag åkte hem med en stor klump i magen. Alla dessa "tänk om tankar" börjar mala i skallen. Jag vet att jag inte ska tänka så, men när det väl sätter fart så är det svårt att hålla dom borta. Linda "Fröken" är ju med och jag vet och hoppas att hon har koll. Om jag fick välja så skulle jag vara med Alex jämt, alltid ha koll på honom, men vad blir det för uppväxt för honom. Att ha morsan med sig jämt.....nää, det går ju inte!
Är man tillräckligt ego så hade man nog gjort så. Men jag hatar den här oroskänslan så det är inte långt ifrån. Han hade 3,4mmol imorse och han åt ju sin vanliga frukost, men det är länge sen han låg så lågt på morgonen. Uschja...Jag ska kämpa mig igenom den här dagen, jag måste, måste tänka på vad min kurator säger när allt detta börjar. Håll ut, Anna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar