onsdag 10 juni 2009

Onsdag 10/6


Johan och jag diskuterade insulinpump igår och det blev väl lite som jag trodde. Han tycker inte att det är nån idé än för Alex, inte så länge det går bra att ta sprutorna. Och det håller jag klart med om. Sen alltid bli det där barnet som alla andra ska kolla på å fråga å undra. Nää, min johan är ganksa så bra att prata med, han vrider och vänder på saker till för å nackdelar. Sen är det jättebra att det finns insulinpumpar. Tror bara det är lättare på barn som är rätt så små. Visst Alex är ju bara 4 år men han börjar bli så medveten om det mesta nu.
Jag glömde bort idag och berätta för fröknarna hur han hade ätit sin frulle, men eftersom de inte ringt så måste det ju gått bra. Jag mådde skitdåligt i bilen på väg därifrån förut när jag kom på att jag glömde sägat.
Om du fick 3 önskningar....vad skulle de vara då?
Mina skulle vara
1. Att johan å Alex blev friska.
2. Att Lukas aldrig blir sjuk.
3. trean är svår......man vill ju så mkt liksom, men pengar är ju inte helt fel. Så bli helt oberoende av pengar. Många säger att pengar inte är allt, men försök då oxå att leva utan pengar........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar