onsdag 27 maj 2009

27/5.

Nu funkar internet igen! Det bara la av häromdagen.....konstigt!
Nu på morgonen åkte Johan och några killar från hans jobb ner till Göteborg på utbildning och han kommer inte hem fören imorgon kväll. Så jag sover själv hemma.......eller ja, vi åker ut till mamma och sover där. Varför utsätta sig för obehgliga saker i onödan. Jag vågar helt enkelt inte sova själv här hemma med ungarna. Skit larvigt, men så är det. Under våra år tillsammans har jag och johan sovit ifrån varandra max 5 nätter och vi är inne på det sjätte året ihop.
Tur att mamma finns!
Så vi åker efter jag och Lukas hämtat Alex från dagis idag. Så jag har en del att ordna innan vi drar. Måste till banken och fixa en grej, sen städa undan lite och ge djuren mat och vatten.
Men jag bloggar därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar