söndag 23 maj 2010

Söndag 23/5-10

Söndag jobb söndag. Jag börjar kl 15 idag o missar yttligare ett kalas pga jobb, men men man måste ju ha pengar med. Skönt att kunna dra sitt strå till stacken.
Tur att jobbhelgen går fort ändå, tyvärr går dom lediga helgerna ännu fortare.

Jag får vara kvar uppe på min avd hela sommaren o det är jag så glad över. Även om jag trivs på den andra jag skulle vart på från början, men där uppe är jag ju mer i rutinerna. Sen när jag kollade igenom schemat så blev jag ännu gladare. Ledig min fördelsedag, jobbar midsommaraftons dag, 7-14, sen ledig lör o sön. Kan det bli bättre....nä
Ledig den helg vi firar mammas 50 årsdag med. Schemat överlag är väldig bra för moi.
Nog om jobb.

Kommande vecka är det föräldramöte på Alex skola och det känns skoj att få träffa andra, nya föräldrar och att vi får se hur skolan ser ut invändigt!
Sen bvc för Lukas o så klart jobb, men nog om jobbet, sa jag!

Det regnar här nu o det gööööööööör ingenting för jag ska jobba idag, men HALLO, fatta NOG om jobbsnack.....herregud.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar till jobbet............. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar